TAKUU JA HUOLTO


Vastaamme tuotteiden mahdollisista virheistä kuluttajansuojalain mukaisesti.
Tuotteiden mukana tullut kuitti on hyvä säilyttää, koska kuitti toimii osto- ja takuutodistuksena asiakkaalle.


TAKUUNALAISTEN LAITTEIDEN JA TUOTTEIDEN TOIMITUS HUOLTOON


Takuunalaisten laitteiden ja tuotteiden toimitus tapahtuu seuraavasti:

  • Ota yhteyttä sähköpostitse: info@vallaton.fi
  • Mainitse sähköpostissa tuotteen nimi, ostopäivä ja mahdollinen vikakuvaus. Tuotteen nimen ja ostopäivän näet toimituksen mukana tulleesta kuitista
  • Muista ilmoittaa myös yhteystietosi


Lähetämme huoltolomakkeen ilmoittamaasi sähköpostiin, joka tulee täyttää ja allekirjoittaa.


TOIMITUS POSTITSE

Toimita laite tai tuote sekä täytetty huoltolomake ja takuutodistus postitse osoitteeseen (HUOM. ei käyntiosoite):

KRAT TMI
Huoltopalvelut
Kasarmitie 1 A 21
60200 Seinäjoki

Sopimusnumero: 

Sopimusnumeron saat VALLATON asiakaspalvelusta:

asiakaspalvelu@vallaton.fi



Muista pyytää postista kuitti lähettämästäsi paketista.
Otathan huomioon pidemmän käsittelyajan lähettäessäsi paketin postin kautta.


PAKKAAMINEN

Pakkaa laite tai tuote huolellisesti, jotta se kestää kuljetuksen aiheuttaman rasituksen. Jos mahdollista, käytä laitteen tai tuotteen alkuperäistä pakkausta tai vastaavaa. Sopivan kokoisella pakkauksella ja riittävällä pehmusteella minimoidaan kuljetusvahingot.

Lisää lähetyksen mukaan:

  • Nimesi ja osoitteesi
  • Puhelinnumerosi
  • Sähköpostisi
  • Huoltolomake täytettynä ( sisältää vikakuvauksen ), huolto-lomakkeessa tulee olla allekirjoitus, muuten emme käsittele pyyntöä.


Huomioithan, että lähettäjä vastaa laitteen asianmukaisesta pakkaamisesta. Jos laite on puutteellisesti pakattu ja vaurioituu matkalla, lähettäjä vastaa vahingosta.

Lunastamme vain postitse lähetetyt tuotteet.


TAKUUEHDOT

VALLATON Verkkokaupan tuotteilla ja laitteilla on valmistajan myöntämät takuuehdot. Noudata laitteiden ja tuotteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa yleensä vain materiaali- ja valmistusvirheitä.

Takuuaika käy ilmi tuotteen teknisistä tiedoista sekä maksukuitista, joka toimii myös takuutodistuksena. 

Takuun voimassaolo alkaa ostopäivästä. 

Huomioithan, että korjausarvio on maksullinen, mikäli vika ei kuulu takuun piiriin.


TAKUUHUOLTO

Tutustu huolellisesti valmistajan takuuehtoihin, jotka olet saanut laitteen mukana. 

Takuuviallinen tuote ensisijaisesti huolletaan kuntoon. Mikäli huoltoa ei voida suorittaa, vaihdetaan tuote ominaisuuksiltaan vastaavaan tuotteeseen.


TAKUUN ULKOPUOLISET VIAT JA NIIDEN KUSTANNUKSET ASIAKKAALLE

Takuu ei koske kosmetiikkatuotteiden, kampaamotuotteiden, intimiteetti-tuotteiden tai pientarvikkeiden vahingoittumista tai menettämistä, nestevaurioita, mekaanisia vaurioita tai muita vastaavia. Mikäli vika ei kuulu takuuseen, veloitetaan tarkistusmaksu, joka on tuotteesta riippuen vähintään 35 euroa.

Jos huollossa havaitaan takuun ulkopuolinen vika, huolto tai VALLATON verkkokaupan asiakaspalvelu ottaa asiakkaaseen yhteyttä. Kustannusarvion tekemisestä huoltoyhtiö veloittaa hinnastonsa mukaisesti, kuitenkin vähintään 35 euroa. 

Jos laite korjataan takuun ulkopuolella, tarkistus- ja kustannusarviomaksut sisältyvät huollon hintaan. 

Kuljetuskustannukset lisätään aina hintoihin.

 

ERIMIELISYYSTILANTEET

VALLATON verkkokauppa vastaa tuotteiden mahdollisista virheistä kuluttajansuojalain mukaisesti. Erimielisyystilanteissa voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. 

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, ellei kuluttaja ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan.


Kuluttajaneuvonnan sivuille >>

Kuluttajariitalautakunnan sivuille >>